O îmbrățișare

poza22

O îmbrățișare poate fi cel mai frumos cadou.

O îmbrățișare poate spune mai mult decât 1000 de cuvinte.

O îmbrățișare ne poate aduce zâmbetul pe buze și ne poate da speranță.

Uneori avem nevoie de atât, de o îmbrățișare.

De acea îmbrățișare care să ne spună: ” Hei! Gata! A trecut! Am venit! Acum sunt aici lângă tine și nu am sa mai plec!”

De acea îmbrățișare care ne spune:”Uită tot și privește înainte cu fruntea sus!”.

De acea îmbrățișare prin care să ne simțim protejați de toate.

De acea îmbrățișare care ne copleșește într-atât încât am vrea să oprim timpul în loc.

De acea îmbrățișare care ne oferă liniște, pace, fericire.

În cele din urmă cu asta rămânem după ce trece timpul, cu amintirea oamenilor pe care i-am îmbrățișat… pe care i-am îmbrățișat cuprinzându-i cu mâinile sau pe care i-am îmbrățișat cu sufletul.

4 thoughts on “O îmbrățișare

  1. Imbratisarea cu sufletul descrie acea putere launtrica care zguduie zidul ce ni-l construim in timp pentru a ne feri de intrusi nedandu-ne seama ca astfel impiedicam si binele uneori. 😛

Leave a Reply

