Cât de greu poate fi să mulțumim?…

multumire_1

        Acaparați de grijile de zi cu zi, uităm să ne facem timp pentru a aprecia ceea ce avem, ceea ce primim, ceea ce ne înconjoară atât când e vorba de lucrurile materiale, dar mai ales când ne referim la persoane. Cât poate fi de greu să mulțumim? Poate că doar cuvintele nu sunt de ajuns, dar știi..un “Mulțumesc!” costă atât de puțin și totuși valorează atât de mult. E un mod mai mult decât simplu de a aduce zâmbetul pe fața cuiva. Tu când ai mulțumit ultima dată pentru lucrurile mărunte, poate neînsemnate, dar care ne fac viața cu adevărat frumoasă?

Cred că e momentul să ne oprim puțin din ce facem și să mulțumim… Vouă celor care ați făcut parte din viața mea vă mulțumesc, chiar dacă reprezentați și prezentul sau nu. Îți mulțumesc ție, celui care mi-ai făcut zilele mai frumoase, care m-ai făcut să zâmbesc chiar și atunci când nu mai aveam putere pentru a continua. Îți mulțumesc celui care m-ai făcut să înțeleg că nu întotdeauna distanța fizică înseamnă și răcirea prieteniei. Îți mulțumesc ție, celui care m-ai determinat să “comit” acele copilării care vor fi amintiri demne de povestit. Îți mulțumesc ție, celui care te-ai dovedit a fi un prieten sincer. Îți mulțumesc și ție, celui care m-ai făcut să mă îndrăgostesc puțin câte puțin prin mărunțișuri care însumate sunt neprețuite. Îți mulțumesc ție, celui care atunci când mi-a fost frig te-ai oferit sa îmi dai geaca ta. Îți mulțumesc ție, celui care atunci când aveam de învățat m-ai înțeles și mi-ai zis că vrei să mă vezi doar un minut și mă așteptai în fața blocului cu o floare. Îți mulțumesc ție, celui care ai avut curajul și încrederea să îți deschizi sufletul în fața mea când eram supărată și mi-ai povestit întâmplări pe care nu le-ai mai spus altora pentru a-mi dovedi că până la urma va fi bine. Îți mulțumesc ţie, celui care m-ai îmbrăţişat şi m-ai ţinut de mână. Îți mulțumesc ție, celui care ai avut răbdare cu mine, chiar dacă nu a fost mereu ușor să faci asta. Îți mulțumesc ție, celui care ți-ai făcut griji pentru mine. Îți mulțumesc ție, celui care m-ai incurajat chiar dacă nu erai încântat de ceea ce vroiam și îți mulțumesc ție, celui care ai avut curajul sa îmi zici când te-a deranjat ceva.

Vă mulțumesc vouă, celor care m-ați primit în sufletele voastre și vouă, celor care m-ați ajutat să învăț să trăiesc frumos, pentru că până la urmă, nu contează să trăiești o experiență frumoasă și atât, ci să trăiești văzând frumosul din fiecare zi!

Leave a Reply

