La mulți ani!!!🎁🎂🎁

IMG_20141128_225051

LA MULȚI ANI!!!


Azi e o zi frumoasă… De fapt e mai mult decât atât. E o zi specială! Azi împlinești 18 ani. Azi sunt 18 ani de când am o soră. De fapt nu o soră, ci cea mai bună soră pentru mine. Ai fost mereu alături de mine atunci când am avut nevoie, atât în momentele frumoase, cât mai ales când mi-a fost greu. Și îți mulțumesc pentru asta.10374346_530880340350631_506458231_n

Ne leagă 18 ani de amintiri…18 ani plini de zâmbete, de momente importante din viața noastră petrecute împreună, de schimbări ale personalității, de glume, de obligații de soră mai mare pentru mine  și, de ce să nu recunoaștem, chiar și de certuri pentru nimicuri, pentru că, la urma urmei, asta fac surorile. Important e că am fost mereu unite și împreună și așa am învățat să trăim frumos. Nu-mi vine să cred ce repede a trecut timpul, dar mă bucur că ești sora mea pentru că ai devenit o ființă minunată, cu multe calități(și nu zic asta doar pentru că ești sora mea). Îți doresc să rămâi mereu tu și să păstrezi mereu vie o parte a copilului din tine.

20140818_174243

Pot să îți doresc doar ce e mai bun și fericirea deplină! Îți doresc să ai mereu o viață frumoasă, nu neapărat ușoară, cât frumoasă! Îți doresc să ai mereu acel curaj caracteristic ție, să știi să îi alegi pe oamenii care îți merită încrederea și să ajungi mereu acolo unde îți propui, atât timp cât dorința ta e benefică pentru tine. Îți doresc să fii mereu tu pentru că ești unică. Și sunt atât de mândră de tine!

20141107_145813~2

La mulți ani, frumoasa mea! Nu ani perfecți, ci ani frumoși care să te apropie tot mai mult de ceea ce contează cu adevărat! La mulți ani înconjurată de tot ceea ce e bun!

2 thoughts on “La mulți ani!!!🎁🎂🎁

  1. Din câte îmi amintesc eu, la tine pe blog am descoperit ”The Penguin Song”. I l-am trimis sorei mele din Canada de ziua ei, în 7 februarie, și a zis că a fost ”the coolest birthday card she ever got” 🙂

Leave a Reply

