O vizită

o vizita

Decembrie…o zi până în ajunul Crăciunului. Și o vizită… O vizită care trezește amintiri frumoase… Amintiri în care sunt prezenți oameni dragi… Oameni cărora trebuie să le mulțumești pentru multe… Oameni care ți-au fost alături în momente importante… Oameni care au contribuit la dezvoltarea noastră…

Da, am fost în vizită, dar nu a fost o vizită oarecare. Ne-am reunit foști colegi de liceu și am fost să-l colindăm pe un profesor… Acel tip de profesor la care reușești să înveți ușor și care știe că să înveți pe de rost zeci de pagini e fără folos… Acel profesor de la care înveți lecții de viață. Acel profesor îndrăgit de generații de-a rândul. Acel profesor care nu își uită elevii și care nici nu poate fi uitat de ei. Da, ne-a primit din nou în casa sa cu brațele deschise și cu multă bucurie. Un profesor în adevăratul sens al cuvântului. Mai mult decât un profesor, e un om despre care nu pot să spun altceva decât că mă bucur că l-am cunoscut.

Am fost în vizită. Acel tip de vizită care trezește amintiri,  dar care te ajută  să realizezi că timpul trece repede…incontrolabil și ireversibil. O vizită care iți amintește că în loc să trăiești în viitor,  mai bine lupți pentru prezent… pentru că existăm acum și aici, nu putem trăi ziua de azi nici în trecut, nici în viitor.

Din fericire încă mai există asemenea profesori și asemenea vizite. Eu am trăit azi această experiență din nou, tu ce aștepți?

6 thoughts on “O vizită

  1. “Acel tip de vizită care trezește amintiri, dar care te ajută să realizezi că timpul trece repede…incontrolabil și ireversibil.” , bestial! Asta am realizat ieri dupa ce am plecat de la el, foarte fain scris 😀

  2. Bucură-te și învață cât de mult poți, acum, cât încă mai sunt pe aproape! Vor începe să plece, unul câte unul, iar atunci va rămâne doar amintirea și… dorul de ei!

    Iar voi, colegii de școală, să vă întâlniți cât de des veți putea, căci astfel vă veți păstra viu copilul din voi, ceea ce nu este puțin lucru!

Leave a Reply

