Un altfel de 1 Mai

E 1 mai și în ultimul timp asta echivalează cu grătare, fum, băutură și mizeria lăsată în urmă după toate acestea. Dar de ce să facem mereu ce fac ceilalți sau ce ni se zice că ar trebui să facem? Până la urmă, nici nu e nu știu ce, e o zi ca oricare alta, dar dacă tot am fost liberă am profitat și am făcut o mică plimbare, am petrecut timp de calitate în cea mai bună companie. Până la urmă, de obicei ne plângem că nu avem destul timp ca să-l petrecem alături de cei dragi, așa că o zi liberă e un prilej tocmai bun ca să facem asta.
Așadar am ieșit nu prea departe de oraș, am admirat natura și împrejurările orașului Oradea. Am stat și am admirat cerul, am zâmbit,am visat cu ochii deschiși. Așa zi tot să ai!

 WP_20150501_003

WP_20150501_009

 

20150501_133803

 

4 thoughts on “Un altfel de 1 Mai

Leave a Reply

