Singura in tara mea…

Nu cred ca poate fi ceva mai dureros de atat…

Adela Chirica Blog

image Sunt  Adela , am 36 de ani si un copilas minunat, un supererou,Davis, de 8 ani, bolnav de Sindrom Dravet, o forma de epilepsie incurabila.

Il cresc singurica si consider asta un privilegiu, nicidecum un sacrificiu!

De-a lungul acestor 8 ani, ne-a fost mai mult rau decat bine, am petrecut copilaria lui in spitale, perfuzii si ambulante! Acolo ne-am petrecut sarbatorile si zilele de nastere.

Era sa il pierd de nenumarate ori, insa mereu, el a decis sa ramana alaturi de mine si sa nu ma paraseasca. E tot ce am eu pe lume. Fara el, as muri intr-o clipa!

Am luptat mult sa ajungem unde suntem acum, adica la scoala, veseli si voiosi si plini de viata. Am platit in ore de terapii timpul nostru liber, in care alti copii erau in parc sau la joaca.

Dar a meritat!

Insa niciodata problemele noastre nu se termina… Si mereu trebuie…

View original post 458 more words

2 thoughts on “Singura in tara mea…

Leave a Reply

