Miercurea fără cuvinte(21)

8 thoughts on “Miercurea fără cuvinte(21)

    • Multumesc! A fost fascinant sa vad Crucea de pe Caraiman mai ales ca atunci cand am ajuns tot muntele era invaluit in ceata…pe urma ceata s-a dispersat precum in poza
      Happy WW! 🙂

  1. Mulțumesc că m-ai luat și pe mine în călătorie, chiar dacă numai virtual. 🙂
    Dar cum sunt curioasă de felul meu, poți să-mi dai mai multe detalii? Ce oraș se vede de sus, iar biserica și castelul unde sunt? Și în ultima poză nu pot să-mi dau seama ce e. 😀

    • Cu drag 🙂
      Sigur ca iti pot zice: Prima poza e autostrada de la cluj spre turda, apoi e orasul Sighisoara, vazut din cetate, biserica e tot in Sighisoara, dar nu stiu cum se numeste. Apoi urmeaza castelul Bran, iar in ultima poza e cetatea de la Rupea luminata, vazuta dimineata inainte de 5 🙂 Pozele sunt puse in ordinea in care le-am vazut pe drumul dus-intors(daca dai click pe o poza ve intra in galerie si de acolo se poate vizualiza fiecare poza separat, iar titlul fiecarei poze e semnificativ pentru ce reprezinta)
      Ma bucur ca te-a interesant aceasta “calatorie virtuala” 🙂

      • Mulțumesc de informații. M-am uitat la fiecare poză în parte, dar n-am observat titlurile. :))
        Am fost și eu la Castelul Bran, dar uite că nu l-am recunoscut.
        O noapte liniștită îți doresc!

Leave a Reply

