Din jocurile copilăriei: Leapșa

Săptămâna trecută a ajuns și la mine fenomenul ”Liebster award – Discover new blogs!”, zis și “Leapșa”. Regulile jocului sunt simple: se răspunde la întrebările pe care le-ai primit, pui alte 11 întrebări și nominalizezi 11 bloguri care să continue Leapșa. Evident că nu e obligatoriu să participi, dar e fain și interesant. La mine, Leapșa a ajuns datorită Gânduri de primăvară. Fiind în vacanță, nu am reușit să răspund, iar între timp, Minafla (Narcisa) m-a nominalizat și ea să răspund la câteva întrebări. Deci ce aș putea face acum că m-am întors acasă, altceva decât să răspund la ambele seturi de întrebări? Așa că, dragelor, nu îmi mai rămâne decât să vă mulțumesc că m-ați ales să duc jocul mai departe. Așadar, să începem!   

Aceste întrebări sunt de la Gânduri de primăvară

  1. Cine este modelul tău de viață?
    Cred că pentru oricine, adevăratul model de viață ar trebui sa fie Iisus Hristos. Pentru mine e un model.
  2. Care este forma ta preferată de artă și de ce?
    Muzica. De ce? Pentru că mă relaxează, pentru că mă liniștește, pentru că uneori exprimă sentimentele mele mai bine decât pot eu să o fac
  3. Cum ar fi locul tău de muncă ideal?
    Bună întrebare, cum tocmai s-a terminat concediul, aș zice că un loc de muncă unde să ma simt tot timpul în concediu…Să mă ocup de o pensiune la munte nu sună deloc rău pentru mine…Dar până să mi se îndeplinească visul asta, cred că locul de muncă ideal nu are legătură cu funcția pe care o ocupi(dacă ești manager sau nu), ci contează să fie un loc de muncă unde să fie o atmosfera faină, unde să ai ce face și să fii răsplătit corect pentru munca ta
  4. Care este cea mai mare bucurie pe care ți-a adus-o blogul tău?
    Am început să scriu pe blog ca să mă descarc, ca să mă eliberez de anumite sentimente, iar faptul că prin fiecare postare realizam ca pot face asta, a fost cea mai mare bucurie pe care blogul mi-a adus-o.
  5. Vacanță la mare, la munte sau vizitând noi orașe?
    Toate sună bine pentru mine, așa că le pun într-un top

    1. munte
    2. orașe noi
    3. mare
  6. Ce rol are muzica în viața ta?
    Cum am zis și mai sus, muzica e ceca important, care ma însoțește în momentele importante sau decisive
  7. Îți amintești vreo carte citită care te-a marcat puternic?
    Invitația la vals de Mihail Drumeș. O recomand, merită citită!
  8. La cine apelezi prima dată când ai nevoie de ajutor?
    În primul rând la mama, ea e mereu acolo când am nevoie și știu că pot avea încredere în ea, apoi dacă e cazul la unul din cei mai buni prieteni
  9. Poezie sau proză?
    Poezia e frumoasă, dar proza aleg proza fără să stau pe gânduri
  10. Dacă crezi în Dumnezeu, îți place să vorbești despre credința ta sau preferi să o păstrezi privată?
    Cred în Dumnezeu! Nu vorbesc în continuu despre asta, dar atunci când e cazul, nu mă feresc
  11. Care crezi că ar fi primul cuvânt care le-ar veni în minte prietenilor tăi cu privire la tine?
    Întotdeauna mi se pare greu să vorbesc despre mine, gen să mă descriu…cum mă vad ceilalți într-un cuvânt? Nu știu, probabil liniștită sau de încredere

Acum urmează întrebările de la Minafla (Narcisa)

  1. Ce înseamnă Dumnezeu pentru tine?
    Dumnezeu e puterea mea, e cel care atunci când eu nu mai știu încotro sa o apuc, face să fie totul bine într-un mod în care nici nu ma gândeam
  2. Dacă ai fi nevoit(ă) să alegi între dragoste și adevăr, ce ai alege?
    Pentru mine, merg mână în mână, fără dragoste nu putem trăi, iar dragostea implică adevărul
  3. Dacă Dumnezeu ar fi acum vizibil, lângă tine, ce I-ai spune?
    I-aş mulțumi pentru tot ce am, pentru cum au decurs lucrurile când am fost fără speranță și l-aş ruga să facă ca lucrurile să se așeze frumos pentru toți, nu ușor, ci frumos!
  4. Care este melodia pe care o asculți atunci când ești trist(ă)?
    Yiruma-River flows in you
  5. Care este ultimul sau cel mai relevant răspuns la rugăciune pe care l-ai primit?
    Cel mai relevant a fost acum doi ani de ziua mea, vroiam să mă întâlnesc pe cineva, iar șansele erau spre 0 și totuși mi s-a îndeplinit dorința.
  6. Preferi muzica instrumentală sau muzica vocală
    Ambele, deși uneori tind spre cea instrumentală
  7. La ce te gândești când vezi frumusețea naturii?
    La totul. La ce mici suntem, la cât de minunată e natura, la câte putem învăța din natură, la cât rău facem mediului, la ce frumos e sa trăiești în natură și nu între ziduri
  8. La cine apelezi prima dată când ai nevoie de ajutor?
    Cum ziceam și mai sus, la mama ;i apoi dacă e cazul la vreun prieten de nădejde
  9. Cum te raportezi la cei care nu cred în Dumnezeu: îi lași în pace sau ești preocupat(ă) de soarta lor?
    Depinde…uneori prefer să mă implic doar printr-o rugăciune pentru ei, alteori încerc să mă implic direct
  10. Ai vreun verset preferat din Biblie sau vreun citat despre Dumnezeu, credință, dragoste?
    Mai multe. Unul ar fi : ” Pune-mă ca o pecete pe inima ta, ca o pecete pe braţul tău; căci dragostea este tare ca moartea, şi gelozia este neînduplecată ca Locuinţa morţilor; jarul ei este jar de foc, o flacără a Domnului. Apele cele mari nu pot să stingă dragostea, şi râurile n-ar putea s-o înece; de ar da omul toate averile din casa lui pentru dragoste, tot n-ar avea decât dispreţ. “( Cantarea Cantarilor, 8:6-7)
  11. Care crezi că este cea mai mare dovadă de dragoste pe care ți-a arătat-o cineva?
    Să fie alături de mine, necondiționat, la bine și la rău, să mă accepte cu calități și defecte și mai ales să mă contrazică atunci când nu e de acord cu mine

Dacă am răspuns la întrebări, nu rămâne decât să pun și eu 11 întrebări:

  1. Ce te-a determinat să îți faci blog?
  2. Care e prima amintire din copilărie pe care o ai?
  3. Crezi în Dumnezeu? Dacă da, care e prima cărămidă care ți-a consolidat credința? Dacă nu, de ce?
  4. Care e primul cuvânt care îți vine în minte pentru a-ți descrie cel mai bun prieten?
  5. Care e cartea pe care ai reciti-o cu drag?
  6. Care e melodia ta de suflet?
  7. Care ar fi 5 cuvinte prin care l-ai descrie pe Dumnezeu?
  8. Unde îți place cel mai mult să mergi în vacanță sau într-o excursie fie și de o zi?
  9. Crezi în ghinion sau noroc? De ce?
  10. Care ar fi 5 lucruri la care nu ai renunța?
  11. Care e cea mai importantă lecție de viață pe care ai învățat-o?

Cei la care m-am gândit să continue Leapșa sunt:

Sper că întrebările nu sunt prea grele, nu e obligatoriu să răspundeți, dar m-aș bucura să faceți asta. Oricine vrea, e invitat să răspundă! 🙂

6 thoughts on “Din jocurile copilăriei: Leapșa

Leave a Reply

