7 thoughts on “Miercurea fără cuvinte(27)

  1. M-ai știi când obișnuiam sa fim doar noi doi?<
    Cand stiam ca orice s-ar intampla tu o sa fii acolo pentru mine? Stiu ca si acum m-ai face sa ma simt mai bine daca ti-aș cere asta, dar ce folos are sa ti dau mesaj cand stiu ca tu esti fericită alaturi de el? Adevărul este că nu pot să-ți mai dau mesaj, nu ca nu aș vrea, dar nu pot…mi-e prea frica de ce s-ar intampla dupa.
    Nu pot spune ca m-ai înlocuit, pentru ca nu m ai considerat niciodată "al tău", eram doar tipul ăla de gașcă cu care stiai ca poti vorbi despre orice si oricine…Am fost doar cel care îți satisfăcea plăcerile atunci când aveai nevoie. Nimic m-ai mult….
    Ai zis ca nu ai vrut sa-mi dai sperante false, ca nu vrei sa ma faci sa sufăr,  că nu mă vei lăsa niciodată.. că nu "voi scăpa de tine".. mai ții minte? asta înseamna ca stiai, așa-i? Stiai cat de mult te plac si totusi m-ai lasat sa-mi fac fel si fel de ganduri: "am făcut ceva gresit?", "poate doar ai profitat de sentimentele mele…
    Nu mi-a plăcut niciodată gândul că o să te pierd, că o să vină el și pe mine mă vei uita.. deși nu poti pierde pe cineva care nu a fost niciodată al tau. Desi incerc sa-mi ascund sentimentele, ma lovesc de ele de fiecare dată, dar traiesc cu ideea ca atat timp cat tu esti fericită, voi fi si eu fericit pentru tine…
    Stai calmă, nu cred si nu o sa cred vreodata ca esti o persoana rea, nu aș putea face asta.. Te-am așteptat zile la rând , sperând că o să vii. Ți-am dus dorul în fiecare secundă , te-am implorat să te întorci , chiar dacă nu știai , și am sperat că într-o zi îți vei da seama cât de mult însemni pentru mine , dar nu a fost așa. Nu ți-ai dat seama de nimic , nu te-ai schimbat și nici nu te-ai întors în ciuda speranțelor mele.   ” Speranțele-s în zadar” , mi-am spus , așa că am încercat să uit. Dar nu am reușit. Jur că am încercat totul , dar tu nu ești ușor de uitat . Acum stau aici , cu inima frântă spunându-mi că am trecut peste , deși știu că nu am reușit să o fac niciodată.. Pur și simplu încerc să accept că tu nu ai fost pentru mine și că m-ai rănit cu un motiv. Nu am găsit nici un motiv încă , pentru toată suferința asta mare. Nu-l voi găsi curând , știu. Dar … de ce vorbim doar despre mine? Tu cum mai ești? Mă întreb asta în fiecare zi. Îmi duci dorul , îți lipsesc , m-ai ai nevoie de mine , ai avut vreodată , ai uitat de noi ? Atât de multe întrebări , prea multe. Promite-mi că vei fi fericită ! Trebuie să fii ! Fă asta pentru mine , am nevoie să știu. Și dacă ești fericită acum și citești asta să-ți amintești de ” noi ” , o să-ți dau un sfat.. Să nu te îndrăgostești niciodată , draga mea, atât de tare de cineva . Atât de tare cum am făcut-o eu , ciudat, într-un timp atât de scurt.. pentru că iubirea doare dacă-i prea puternică , dacă nu vine din ambele părți. Fii fericită , dar nu da totul în iubire, cum am făcut eu pentru tine . Niciodată. Oricum , eu te voi aștepta.. Am ajuns sa îmi doresc în disperare să nu simt atâtea pentru tine, să nu te fi simțit vreodată ca fiindu-mi iubire. Tu mi-ai arătat o iubire pe care cineva atât de penibil ca mine nu ar fi trebuit să o trăiască niciodată. Ai fost o persoana mai buna decât tot ceea ce voi fi eu cândva, mi-ai oferit mai mult decât voi fi eu în stare să mai obțin vreodată, pentru asta cred că te urăsc… Îmi doresc să nu fi aflat niciodată ce este iubirea lângă tine. Speram să nu mai simt nevoia niciodată să-ți scriu… Simțeam că tu ești tot ce vreau… Ai reușit să îmi frângi inima in două…
    Aș vrea să pot ignora tot. Să pot pune capul pe pernă și să adorm liniștit știind că mâine ești lângă mine și totul este bine, dar nu pot.. Aș vrea din tot sufletul să nu te mai caut. Să nu mai trec cu mașina zi de zi în fața porții tale să te văd o clipa singură să-ți pot trimite un mesaj.. aș vrea să nu mai aștept zi de zi un simplu mesaj de la tine.. dar nu pot.. mi-ai promis că o vei face.. dar m-ai dezamăgit.. aș vrea să mai zâmbesc, dar nu pot.
    Aș vrea… Aș vrea multe, dar nu pot.
    Am obosit să nu pot…
     Cu toate astea , draga mea, vreau să îți spun că, îmi lipsești.. foarte mult…

Leave a comment